۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۱
معلولیت مانعی برای موفقیت نیست

اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه با افتخار، علی‌رضا ایزدی عضو تیم ملی پاراوزنه‌برداری جمهوری اسلامی ایران، جوانی کرمانشاهی که در مسابقات جهانی، آسیایی و بین‌المللی، برای ایران افتخارآفرینی کرده است را معرفی می‌کند.

به گــزارش روابـط‌عمـومی اداره‌کـل بهـــزیستی استـان کرمانشـــاه؛

علی‌رضا ایزدی در مسابقات وزنه‌برداری جانبازان و توان‌یابان، عناوینی از جمله؛ مقام اول مسابقات پاراآسیایی جوانان دبی ۲۰۱۷، مقام اول مسابقات جوانان آسیا اقیانوسیه و اوپن جهانی ژاپن ۲۰۱۸، مقام سوم مسابقات بزرگسالان آسیا اقیانوسیه و اوپن جهانی ژاپن ۲۰۱۸ و مقام اول مسابقات بین‌المللی وزنه‌برداری جانبازان و توان‌یابان جام سیامند رحمان را کسب کرده است و رتبه اول جشنواره جوان ایران‌زمین و چندین افتخار دیگر را نیز در کارنامه دارد.

شایان ذکر است که اکبر قاسمی سفیر وقت جمهوری اسلامی ایران در گرجستان، برای قهرمانی علی‌رضا ایزدی در مسابقات جهانی پاراوزنه‌برداری برگزار شده در شهر تفلیس کشور گرجستان، از وی تقدیر کرده است.

همچنین ایزدی بابت اهدای مدال طلای خود در مسابقات پاراآسیایی جوانان، دسته ۴۹ کیلوگرم، به مردم زلزله‌زده استان کرمانشاه، مورد تقدیر امام جمعه وقت قرار گرفت و بارها استانداران و مسئولان برای درخشش نام کرمانشاه در مسابقات مختلف، از وی قدردانی کردند.

گفتنی‌ست در جریان رقابت‌های کشتی بزرگسالان کشور، برگزار شده در شهرستان قصرشیرین، علی‌رضا ایزدی مدال طلای وزنه‌برداری مسابقات آسیا اقیانوسیه ژاپن ۲۰۱۸، که با رکوردشکنی در رده سنی جوانان به‌دست آمده بود را به پدر شهید طاها اقدامی، شهید خردسال حادثه تروریستی اهواز تقدیم کرد.


بـرای پیوستـن به کانـال اداره‌کل بهـــزیستی استـان کرمانشــاه در پیام‌رسان ایتــا، اینجــــا را لمس کنیـد.

کد خبر 115897

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد